Ben

Sille Köyü Gezimiz

Bugün Sille Köyü’ne gezi için hepbirlikteydik.Konya’ya 8 km uzaklıkta olan tarihi Sille Köyü’ne yaklaşık 20 dakikada vardık.

Köyde bulunduğumuz sırada Samanyolu Tv’de izleyicileriyle buluşan “Tek Türkiye” adlı dizinin çekimleri olduğundan Sille Köy’ü olabildiğince hareketliydi.

Şirin köyümüzü büyük bir zevkle gezip,dağlara tırmandıktan sonra artık yolumuza devam etme vakti gelmişti.Sıradaki durağımız Sille Köyü’ne 10 dakika uzaklıktaki “Sille Himmet Ölçmen Barajı” idi.Baraj yanında insanların ateşli piknik yapabilecekleri çok güzel masalar var, ve de muazzam bir baraj gölü manzarası…

Şirin Sille Köyü’müzü gezdikten sonra yorulmuş ve acıkmıştık.Sıra karnımızı doyurmaya gelmişti 🙂

Artık karnımız doymuştu.Herkesin ellerine sağlık 🙂 Göl kenarına inip biraz çekirdek çitleyip,meyve yedikten sonra dağ görünce tırmanmadan edemeyen bizler için keşif vakti gelmişti.Nelerle karşılaşacağımızı merak ederek gezintiye başladık.

Gezintimiz sırasında sevdiğimiz arkadaşlarımızla karşılaştık,tırmandık ve baraj gölümüze değişik açılardan bakabilme fırsatını yakaladık.Şırıl şırıl akan suyu unutmayalım…

Gezimiz sonrası arabamıza döndük Meram’da çay molası verelim derken birden kendimizi Sülo arkadaşımızınMeram’daki evlerinde bulduk(zorla davet)

Güzel bahçeyi ve evi gezip ardından biraz top oynadıktan sonra sıra çaya gelmişti.Elektrikli semaverimiz yardımı ile güzel bir çay demleyip yudumladık.

Bir haftasonu gezimiz yine çok güzel bir şekilde tamamlandı.Katılımlarından dolayı canım arkadaşlarım:Sülo,Alper,Ömero,More,Fatih(Piknik Üstadı),Havva ve Sinem’ e teşekkürler.

Etiketler

Muharrem

Selçuk Üniversitesi Bilgisayar Sistemleri Öğretmenliği mezunu olan yazar bir kurumda yönetici olarak çalışmaktadır. Zaman buldukça fotoğraf çekmekten çok keyif almaktadır. Trabzonspor maçlarını izlemek en büyük zevklerindendir.