Asus ZenFone 5 Yazılım Güncelleme

Ana Sayfa » Genel » Asus ZenFone 5 Yazılım Güncelleme

Asus ZenFone 5’iniz var ve güncellemek istiyorsanız alışılmışın dışında fakat zor olmayan birkaç aşama sizi bekliyor demektir.

1) Buraya tıklayarak  açılan sayfada aşağıdaki gibi telefonunuzun tam olarak modeli bulmanız gerekiyor.asus-a501cg-model

Güncellemek istediğim telefonun modeli A501CG olduğu için ilgili seçim işlemini yapıyorum.

2) Seçim işlemini yaptıktan sonra bizi karşılayan sayfada ise Sürücüler & Araçlar kısmına tıklıyoruz. Daha sonra açılan sayfanın başında “ZenFone 5 (A500CG)” yazdığını göreceksiniz. Endişelenmeyin doğru sayfadasınız.

3) İşletim sistemimi android olarak aşağıdaki gibi seçiyorum.

asus-a501cg-isletim-sistemi

4) Seçim işlemini yaptıktan sonra çıkan sonuçlardan “Firmware” kısmına tıklıyoruz. Burada birçok sürüm göreceksiniz. Hangi sürümü indireceğimize karar vermek için telefonumuzdan ayarlar > hakkında > yazılım bilgisi kısmına tıklayınca derleme numarası kısmına bakmamız gerekiyor. Aşağıda benim modelime ait sürümün  WW olduğunu görmekteyiz. Kullandığım model için şuan en güncel sürümü “Firmware” kısmından Sürüm V1.18.40.9(WW) olarak indiriyorum.

asus-derleme-numarasi

5) Bilgisayarınıza indirdiğimiz dosyayı aşağıdaki gibi çıkartıyoruz.

cikar

6) Telefonumuzu kablosu ile bilgisayara bağlayıp yukarıdaki işlemden sonra çıkan zipli yeni dosyayı telefonumuzun belleği içinde ana dizine kopyalıyoruz. Kopyalama işlemi bittikten sonra telefonumuzun bilgisayar ile olan bağlantı kablosunu çıkardıktan sonra bildirim ekranında güncelleme yapılması gerektiğine dair bildirimi göreceksiniz. Onay verdiğiniz takdirde güncelleme işlemi başlayacaktır. Telefonunuz kapanacak güncelleme ekranı açılacak ve güncelleme bittikten sonra ise telefonunuz yeniden açılacaktır.

7) Son olarak google play store’dan uygulamaların da güncellemesini yaptıktan sonra telefonunuzu en güncel sürümü ile kullanmaya başayacaksınız.

Not: Güncelleme işlemi yaparken sıkıntı olmaması adına telefonunuzun şarjının %15 ve üzerinde olmasına dikkat ediniz.

Asus ZenFone 5 Yazılım Güncelleme - Yorumlar

YORUMLARINIZI PAYLAŞIN

 

 

Yapılan Yorumlar

batu20 Ekim 2014

abi ben bu kısmı anlamadım’Telefonumuzu kablosu ile bilgisayara bağlayıp yukarıdaki işlemden sonra çıkan zipli yeni dosyayı telefonumuzun belleği içinde ana dizine kopyalıyoruz.’

more23 Ekim 2014

5. adımdaki işlemi yapınca zipli halde bir dosya göreceksiniz. O dosyayı telefonun içine kopyalamak gerekiyor. Bunun için kablosu ile bilgisayara bağlamanız ve sonrasında dosyayı telefonunuza kopyalamanız gerekiyor.

ibrahim08 Kasım 2014

ben dosyayı wifi üzerinden direk telefona indirsem olmazmı, bu arada telefonu bilgisayara bağlayamadımm

more13 Kasım 2014

@ibrahim tabiki direkt olarak telefona indirebilirsiniz. Kablosu ile bağlayabilirsiniz. Son güncelleme ile artık güncellemeler direkt olarak telefona geliyor.

mustafa14 Kasım 2014

Telefonumuzun numarasını nereden öğreneceğiz

more20 Kasım 2014

@mustafa Model numarasından bahsediyorsanız ayarlardan cihaz kısmına bakabilirsiniz.

emrah25 Kasım 2014

wıfı baglantıda sıkıntı yasıyorum kımlık dogrulama hata verıyor baglanamıyor ekranda gozukmuyo bılgı verırsenız sevınırım

more25 Kasım 2014

@emrah bağlanmaya çalıştığınız wifiye başka bir cihaz ile bağlanabiliyorsanız teleon ayarlarınızı kontrol ediniz.

ilknur08 Aralık 2014

merhaba yüklediğim 2. zip dosyasını kopyalayıp telefona atmaya çalışıyorum ancak ifwi bu aygıtta desteklenmiyor.dosya bir ortam dosyasıysa, windows mdia playre kullanarak aktarmadan önce dosyayı dönüştürbilirsiz. şimdi b dosyayı atlamak istiyormsunuz diye bi yarı çıkıyor ve atla dediğimde kopyalama yapmıyor. işin içinden çıkamadım bana yardımcı olr musunuz

more10 Aralık 2014

@ilknur
Belki indirmiş olduğunuz dosya bozuk olabilir. Dilerseniz dosyayı doğrudan telefona indirip deneyiniz ya da yeniden indiriniz. Denedikten sonra sonucu burada belirtirseniz sevinirim.

chinewhite14 Aralık 2014

zenfone 5 de yazılım 15.40.35 gorunuyor butun yazılanları denedım fakat hata verıyor yardımcı olursanız sevınırım

mehmet16 Aralık 2014

Kardeş allah razı olsun teşekkur ederim

more18 Aralık 2014

@chinewhite

Tam olarak nasıl hata alıyorsunuz? İsterseniz telefonu fabrika ayarlarına döndürüp tekrar deneyebilirsiniz?

basak24 Aralık 2014

Yazılımım 15.40.35 bütün yazılımları teker teker yüklemem mi gerekiyor?

hasan26 Aralık 2014

hocam ben asus zenfone 6 kullanıyorum sıstemı guncellerken bırseye dokundum vede acıldıgında 3 oklar cıkıyor acılmıor telefonum napmalıyım sızde

more27 Aralık 2014

@basak
Hiç güncelleme yapmadıysanız asus sitesi üzerinden yukarıda bahsettiğim şekilde ilk güncellemenizi yapabilirsiniz.Diğer güncellemeler ota üzeirinden sırasıyla gelecektir.

more27 Aralık 2014

@hasan
Aşağıdaki adımlar ile telefonunuzu fabrika ayarlarınıza döndürebilirsiniz.İçerisindeki bilgiler silinecektir.
1-Telefonu kapalı konuma getirelim
2-Telefon kapalıyken telefondaki Ses Yükseltme (vol+) ve Güç (Power) düğmesine aynı anda basılı tutalım yaklaşık 4-5 saniye sonra ekrana robot resmi gelecektir, bu aşamada elimizi tuşlardan çekelim.
3-Ses Azaltma (vol-) düğmesi ile de Factory Reset seçeneğine geçelim.
4-Seçim yapıp telefonu sıfırlamak için Güç (Power) düğmesine basalım.

AcilDestek02 Ocak 2015

Merhaba yapılan aşamaları harfiyen uyguladım fakat telefonum 4.3 tu hala 4.3 kaldı hedefim 4.4.2 fakat işlem olmadi teşekkürler

Ömer13 Ocak 2015

Arkadaşlar Benim model ASUS_TOOK_WW Ben 5 6 tane güncelleme indirdim teknik servisi de aradım link aldım gene olmadı yardımcı olabilecek var mı ?

kaan27 Ocak 2015

bu güncellemeyi yaparsam fotoğraflar oyunlar fln gidicekmi

more28 Ocak 2015

@kaan Güncelleme sonrası veri kaybınız olmayacaktır.

betül08 Şubat 2015

Meraba benim tel.Zenfone 5 birşey indirdigim zaman telefona tıklıyorum farklı aç diyor metin diyorum açılmıyo görüntü diyorum hiçbiri olmuyo metin deyince yabancı yazı çıkıyo Yardım ??

more08 Şubat 2015

@betül
Muhtemelen indirdiğiniz dosya rar ya da zip uzantılıdır. Bu sebeple tıkladığınızda açılmamıştır. Öncelikle rar ya da zip uzantılı dosyayı dışarı çıkartmanız lazım.

sibel19 Şubat 2015

Ben telefondan güncelleme yapamıyorum olmadı bu türlü Pc den mi güncellemek gerekli 4.3 hala

more19 Şubat 2015

@Sibel
Telefonu satın aldıktan sonraki ilk güncellemeyi telefona indirdiğiniz ya da bilgisayara indirip telefona aktardığınız dosya üzerinden yapacaksınız. Sonraki güncellemeler ise telefonunuza gelen bildirime tıkladığınızda otomatik olarak gerçekleşecektir.

Mustafa19 Şubat 2015

ana dizine kopyala demişsiniz ya, o ne demek tam olarak?

more20 Şubat 2015

@mustafa
Telefon içindeki dosyaları gördüğünüz ilk yer.

barış20 Şubat 2015

Telefona otomatik olarak gelmiyomu güncelleme

more21 Şubat 2015

@barış
Telefonu satın aldıktan sonraki ilk güncelleme kişi tarafından yapılmalı sonraki güncellemeler otomatik olarak gelmektedir.

çiğdem25 Şubat 2015

Ya ben dosyayı laptopa attım iyi hoşta herşey, extart here demiyor tıkladığımda nasıl açıcam nasıl yapıcağım onu? nerde yalnış yapıyorum ben aynı yolu izledim anlattığınız gibi :/ lütfen yardım edin ya akıllı telefon olacak güya kaç gündür uğraşıyorum :/

more26 Şubat 2015

@çiğdem
İndirdiğiniz dosya üzerinde sağ tıkladığınızda extract seçenekleri çıkmıyorsa bilgisayarınızda winrar programı yok demektir. Winrar programını kurarsanız seçenekleri görebileceksiniz.

BELGİN09 Mart 2015

ANA BANT SURUMU FARKLI YANI TELFONUMDAKIYLE UYUSMUYO SONU 29 40 TELEFONUMDAKI NUMARA ISE 40 44 YINEDE YUKLEMELIMIYIM TESEKKURLER

more09 Mart 2015

@Belgin telefonunuzdaki sürüm 40.44 ve güncellemeleri kontrol et dediğinizde güncel uyarısı alıyorsunuz en güncel sürümü kullanıuorsunuz demektir.

BELGİN10 Mart 2015

YANI YUKLEMEME GEREK YOK BUNUMU ANLAMALIYIM CIHAZ CK IYI TEK SIKINTI JARZ HIC BUKADAR CABUK JARZI BITEN TELEFON KULLANMADIM ICIN ZORLANIYORUM ACIKCASI

BELGİN10 Mart 2015

BU ARADA ACIKLAMALARINIZ BILGINIZ VE BIZLERE YARDIMCI OLDUNUZ ICIN TESEKKUR EDERIM

more11 Mart 2015

@Belgin Telefonunuz güncel durumdadır. Akıllı telefonların şarjı genel olarak 1 gün için yeterli gelebilmektedir.

mustafa11 Mart 2015

zenfon 5 model WW 1.18.40.9 indirdim.telefona attım kopyalama yaparken şu soruyu soruyor alarmbeep.ogg dosyasını aygıtınıza kopyalamak istiyormusun , aygıtınız bu dosyayı yürütemeyebilir diyor atla ve hepsini seç ve devam et var yardım lazım..

more12 Mart 2015

Devam et diyerek kopyalama işlemine devam edebilirsiniz.

ACİLL16 Mart 2015

ABİ benim telefon zenfone 6 root atmıstım kaldırdım simdi güncelleme yüklenmiyor çözüm varmı ?

sefa02 Nisan 2015

Ben telefonu aldıktan 2 ay sonra fabrika ayarlarına çevirdim şimdide güncelleme yerine girince güncelleme denetle diyo güncelleme yok yani nasıl güncelleyebilirim tekrar yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

more04 Nisan 2015

@Sefa Muhtemelen güncel sürümü kullanmaktasınız. Bu sebeple güncelleme yok uyarısı alıyorsunuz.

SkyWalkeR04 Nisan 2015

Selam Oncelikte Tesekkurler Basarili Sekilde Guncellemeyi Yaptim Peki 5.0 Lolitop nisanda gelcek dediler gelmedi bir bilginiz varmi ?

Talha20 Nisan 2015

Merhabalar…Gerçekten emekleriniz için teşekkür ediyorum; ben dediğiniz şekilde hatta aynen sizin indiridğiniz dosyayı indirdim; buraya çıkart deyince zipli dosya çıkmıyor, yerine dosyanın içerisindenki kurulum dosyaları çıkıyor…Ben de klasöre çıkart diyip yapıyorum fakat ne rarlı dosyayı nede çıkarttığım dosyayı telefon görüyor yani otg yi çıkartınca birşey olmuyor; yardım ederseniz gerçekten duamı alırsınız…

more21 Nisan 2015

@talha
Dosyayı telefon belleği içindeki ana dizine doğru bir şekilde çıkartabilirseniz telefonunuz dosyayı otomatik olarak algılıyor ve güncelleme olduğuna dair uyarı veriyor.

Filiz26 Nisan 2015

Merhaba az önce bir internet sitesine girmek istedigimde vius kaptı ve sürekli uyarı vermeye başladı telefon hasar görür şeklinde ne yapmalıyım daha önceki güncellemeleri telefon otomatik olarak alıyordu ama uyarıda tlf güncelleyin diye ayrı bir uyarı aldım galiba

more26 Nisan 2015

@Filiz
Telefonunuza virüs bulaşmadı. Girmek istediğiniz siteden gelen sahte uyarılardır onlar. Tarayıcıdaki ilgili sayfayı kapatırsanız düzelir.

furkan21 Mayıs 2015

allah razı olsun sonunda yaptık :):)

furkan s.27 Mayıs 2015

Merhaba abicim zenfone 5 kullaniyorum surumum 4.4.2 hala simdi guncelleme bir kere yaptigim zaman birdaha yapmiyacakmiyim bide niye herkesin aldiginda 4.4.3 tu benimki boyle????

more27 Mayıs 2015

@furkan s.
Merhaba, her yayınlanan yeni güncelleme için telefonunuza güncelleme olduğuna dair bildirim gelecektir. Bu bildirim ile birlikte telefonunuzu güncelleyebilirsiniz.

Betül29 Mayıs 2015

İyi günler,dosyayı direk telefona indirdim yalnız güncelleme bildirimi gelmedi

more30 Mayıs 2015

@Betül
Dosyayı indirdikten sonra zip uzantılı dosyayı telefon içerisine çıkartmanız lazım. Sonrasında bildirimi göreceksiniz.

lokman13 Haziran 2015

zenfone 5 gunceledım lolıpop oldu fakat sebekesı az cekıyor bunun sebebı nedır….

more13 Haziran 2015

@lokman
Güncelleme şebeke durumunu etkilemez. Muhtemelen oturduğunuz civardaki baz istasyonlarından biri hizmet dışı (sökülmüş vs gibi) kalmıştır.

Yakup14 Haziran 2015

asus.com dan yükledim dosyayı zip den çıkardım telefonun içine direkt attım ama bildirir gelmedi neden olabilir?

more14 Haziran 2015

@Yakup
Dosyayı belirtildiği gibi ana dizine atmanız lazım. Ayrıca dosya indirilirken hata oluşmuş olabilir. Dosyayı tekrar indirip deneyebilirsiniz.

barış15 Haziran 2015

selam hocam güzel anlatım olmuş .
bende dosyayı pc actım attım fakat telefonda açılmadı dosyayı ındirirken hata falanda vermedi. yardımalrın için şimdiden tşkler .

Erol16 Haziran 2015

Adamın dibisin kardeşim karıştırdırmıştım sayende çözdüm teşekkürler

mehmet01 Temmuz 2015

beyler guncellemeyı yaptım fakat telefonum acılmıyo formatta atamıyorm yardımcı olurmusuz http://www.facebook.com/nikajima1 facebook adresım bu lutfen yardım edın

erhan03 Temmuz 2015

telefonum açılmıyor lutfen yardımcı olun

more04 Temmuz 2015

@erhan Ne gibi bir problemle karşılaşıyorsunuz?

ali09 Temmuz 2015

slm benim telefonun sürümü cn bunu nasıl ww olarak değiştirebilirim. cn üzerine ww olarak dosyayı yüklersem sorun çıkar mı?
teşekkürler.

more09 Temmuz 2015

@ali cn olan sürümü ww olarak değiştirmeniz sorunlara yol açacaktır. Asus’un ilgili destek sayfasından Sürüm CN_3.23.40.57 (Android L) sürümünü indirip güncelleme yapabilirsiniz.

tolgahan20 Temmuz 2015

zenfone 5 e lolipop güncellemesi yaparken hata yazısını aldım telefonu kapattım şimdi usb iconu cıkıyor karşıma teledon açılmıyor ne yapmalıyım

ali22 Temmuz 2015

ww-user-2.20.40.11 Sistem yükseltme sırasıda zenfon 6 hata yapıyor ne yapmalıym.

Tuğberk06 Ekim 2015

@more iyi aksamlar size bi sorum olacakti ben asus zenfone 5 kullaniyom telefonu usb ile bilgisayara bağlıyom mtp yuklenmedi diye hata aliyom telefonu gormuyo bilgisayarim windows xp yardimci olursaniz sevinirim.

more07 Ekim 2015

@tuğberk Muhtemelen adroid sürücülerini bilgisayarınız tam olarak tanıyamamış. Aşağıdaki adresten Asus Pc linki dosyasını indirip kurulum sonrası tekrar deneyiniz.
https://pclink.asus.com/

senem09 Aralık 2015

merhaba zenfone 2 kullanıyorum kilit ekranı hep açık ve kapanmıyor kapatıyorum 3 saniye sonra yeniden açılıyor böylece sarjda daynmıyor yardımcı olun lütfenn güncelleme indirdim telefona attım ama bildirim gelmiyor çok can sıkıcı bi durum yardımınızı bekliyorum acillllllllllll..

Nevzat06 Nisan 2016

Meraba asus zenfone 5 kullaniyorum sebeke belirli bi ara cekmediginde sebekeyi bulmuyor sebeke ayarlari girmiyor hattimi degistirdim ama sorun devam ediyor

BENZER İÇERİKLERİlginizi çekebilecek diğer içerikler

Metro Turizm mi? Asla..

Metro Turizm mi? Asla.. 27 Kasım 2014

Sünnet Gölü

Sünnet Gölü 16 Haziran 2014

  • Son Yorumlar

  • ÖNE ÇIKAN KATEGORİLER

    RASTGELE İÇERİKLER

    ICQ Geri Döndü! Ne demeli,nasıl demeli… Windows 7 beklenenden erken geldi 2011-2012 İsmek Usta Öğretici Başvuru Süreci Oyunumuzun Adı ‘FMK’ Getir Mobil Alışveriş Uygulaması

    FACEBOOK'TA BİZ

    Hoşgeldiniz

    Muharrem Ata - Tüm Hakları Saklıdır